LoveIsMove
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.


andai engkau penhujung ceritanya
Thursday 15 March 2012 | 09:15 | 0 cutest
memang betul orang kata
nak lupakan seseorang tu bukan senang
bukan cuma pakai air liur
tapi segala tenaga perlu mengerah keringat
membanting tulang
setiap anggota tubuh bagai memainkan peranan tersendiri

namun lagi di cuba di cuba dan di cuba
di cuba lagi , lagi takboleh
lagi di cuba lagi dalam rasa itu muncul
di cuba lagi , lagi siksa jiwa dan raga
lagi di cuba lagi berat hati untuk
untuk melupakan
untuk melepaskan

uniknya rasa yang Allah ciptakan
cinta sayang rindu
tidak ada satu ciptaannya pun yang mampu lari dari rasa ini
apaah lagi menidakkan
biar ego setinggi gunung
biar ego sekuat batu kerikil
namun jauh di sudut hati
ada yang datang mengusik

dan aku salah satunya
menagih pada yang belum tentu sudi
bagai pungguk rindukan bulan
ya Allah
aku tewas
namaun hati tetap disini
masih tetap disini

DITOLAK SUDAH PASTI
DITERIMA JANGAN DINANTI
BERGANTUNG TAK BERTALI
MENGHARAP JANGAN SESEKALI





MEMBIARKAN SEGALNYA SEPI
MENYEPI DAN TERUS MERNYEPI
BIARKAN KAMI DENGAN CERITA KAMI
ANDAI ITU JALAN CERITA UNTUK KAMI


kau hadir dalam mimpi
bahagia
hanya itu yang wujud
bahagia
lantas aku tersedar
mimpi
aku hanya bermimpi
mimpi yang sememangnya indah
namun perit tika menyedari
mimpi tetap mimpi

entah mengapa
tiada yang lain lagaknya
lain yang menyapa
engkau juga yang terus menerpa
tiada yang lain lagaknya
aku lelah
jauh hati gamaknya
aku taktahu
apa yang aku rasa

namun andai engkau penghujung ceritanya
aku rela hati aku tak berteman
biarkan ia terus sendiri
bebas
bebas sebebas bebasnya
selamat tinggal kenangan






p/s: sekadar menaip :)

Older Post | Newer Post