LoveIsMove
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.


berbirat di jiwa berbusut di hati
Monday 23 January 2012 | 06:18 | 0 cutest
since two weeks
aku
penaip ini belog
amuk dan terus mengamuk
marah dan terus memarah
benci dan terus membenci
aku takjadi macam aku
aku hilang jiwa aku
hilang hati aku
hilang semua rasa aku
cinta
sayang
benci
rindu
marah
suka
bahagia
tenang
sabar
totally lost !
betullah orang kata
manusia nih pelakon terbaik
dalam bermain dengan emosi
macam aku
aku masih mampu kawal
ombak deras yang menderu laju dalam hati
sorok sehabis baik
ceria sehabis mungkin
supaya orang takmampu baca gelodok dijiwa
meronta ronta
ohh perih !
aku nak
kalau boleh
aku nak bawa diri aku
jauh
jauh dari semua orang
aku perlu bersendiri
mencari diri
memcari jiwa
mencari hati
mencari rasa
yang hilang entah kemana
ohh , ya Allah !
mengapa dengan hambamu ini


titahhatiakuperlukancahayaNYA:/

Older Post | Newer Post