LoveIsMove
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.


fall in love again - SAWAH PADI ♥
Tuesday, 12 July 2011 | 02:16 | 0 cutest


eh ,
ceq suka 
suka
suka sangat - sangat
bila la dapat main lagi kat sawah nh
bila la lagi nak dapat main kat tali air tu
wehh
sumpah rinduu
sumpah ngidam
sumpah sangap
sumpah ketagih
nak
nak
menikmati keindahan
Tuhan yang satu nh
superb cung doe
arghh !
alangkah
<3 <3 <3

Okay , 
nak cerita nh . 
dulu masa kecik - kecik ( bukan kecik sgt la kan ) . 
haa , aku pernah tanam azam nak carik bakal suami yang rumah dia or kampung dia ada sawah padi . 
HAHA ! 
* okay , kecik - kecik dah gatai pikir pasai nak kawen . hoho :D 
aku sambung nh ,
haa , lepas tu kan .
niat yang lainnya pula .
angan tinggi la nak beli rumah kat tengah - tengah bendang nh . 
HOHO
* takle blaa kan ?
lepas tu , 
nh aku nak cerita batak tak batak nya aku bila nampak sawah padi nh kat memana
korang pernah tengok tak macam mana rupa orang jagun ?
haa .
macam tu la gamaknya rupa aku .
pagai aku pula ,
apatah lagi
boleh mengucap kalau korang dapat tengok
* sumpah childish gila babeng 
HAHAHHAHA
lagi - lagi kalau sawah tu 
betul - betul aku boleh sentuh
mahu keliling aku dok berlari - lari anak
eh !
lepak kat tali air tu lagi la
air kotor pong aku sapu
bukan selalu
HEKKK
Okay perkara paling wajib bila nampak atau jejak kat tempat cengginih adalah
proses snapping 
atau photoshoot
atau apa - apa yang sewaktu dengannya lah .
HOHO
Huhh !
kenapalah aku tak ada kampung yang cenggitu
kampung aku ada sungai dengan dusun je pong
ala
nak la yang ada sawah 
Hishh !
macam nak kabulkan je niat nak carik calon suami seperti diatas tadi tu .
HAHAHAHA
target paling jauh 
K E D A H
target paling dekat
S G B E S A R

wahahaa
* aku nh kalau bagi berangan memang tak sudah .
Okay . dah cukup .
jom cuci mata jum :P


* mehh , tengok gambar - gambar kat Sawah Padi mehh :)

.
.
.
.














Okay , yang kat atas nh bagi aku photoshoot depaa terbaik . dorang buat aku lagi kagum dengan Sang Pencipta . dorang juga buat aku lagi jatuh hati dengan keindahan Sawah Padi nh * senyum sampai ke telinga doe :)))))



Okay , yang bawah nh pula antara koleksi gambar yang aku pernah ada dengan Sawah Padi . tu pong bertahun suda . Huhh !

.
.
.
.











lots of love for ALLAH <33

Older Post | Newer Post