LoveIsMove
2 silent reader[s] | +FOLLOW | DASHBOARD.


Eh ! Alangkah !
Monday, 4 July 2011 | 22:16 | 2 cutest
bila mood Sweet tak Sweet aku datang .
ini untuk santapan korang :)

( AH ! ALANGKAH )

part 1:

tik tok tik tok
ting !
tong !

tub - tub
kau datang
eh !
kau datang lagi
kali nh kau datang dengan kunci
kunci tu
kunci tu bentuk hati la

waa - waa
kunci tu datang dekat
kunci tu
kunci tu buka pintu la
dia buka pintu hati
eh ! hati aku la

aww - aww
aku senyum :)
dia pong senyum la kott ;')
aku tercuit :P
dia pong tercuit la kott ;'P
aku rasa sweet bila ada dia :D
dia pong rasa la kott ;'D


Ouchhh !
HAHAHAHA
dah lelama baru hati aku perasan
walau bukan kata putus dari dia
cara dia
melemahkan uniknya rasa itu
meruntuhkan indahnya senyuman itu
lalu
fikiran aku
membulatkan suara
MEME 'kott' pong
dia TAKNAK !
kunci tu
kunci yang ada bentuk hati tu
bukan untuk aku la
tapi
kenapa
kenapa dia buka hati aku ?
kenapa aku ?
eh !
urmm ;'(((



 




part 2:





 ting tong !
ding dong !

tub - tub
eh !
orang yang sama
aku senyum :))
dia senyum balik :')))
copp !
aku teringat masa part 1
senyuman aku tadi terhenti
aku terus lari
aku lari
aku tak nak keciwa lagi
aku lari
dan terus lari
aku toleh
dia kejar
dia kejar
dia kejar lagi
sampai satu tempat
aku sembunyi
aku tengok je dia
terkial - kial cari aku
aku perhati
dia terjerit - jerit
nama aku dilaung
akhirnya
dia terduduk
aku syahdu
air hangat menitis
aku biarkan
dia terus melayan rasa
yang entah apa tu
tetiba aku terdengar
dia mula menuduh dirinya
kesal
sesal
sejurus itu
aku nekad
aku campak ego aku
aku datang hampiri dia
lantas
tanpa bicara
dia terus
memaut tanganku
aku tergumam
aku terdiam
aku biarkan
aku menanti yang seterusnya
dia terus bersuara
aku mengutip setiap butir bicaranya
aku biarkan dia terus berkata - kata
aku terleka
aku terasa diawangan
aku bagai hanyut seketika
melayan rasa dan detik yang aku nanti
hati aku berdengup kencang
jantung aku mengepam deras
mulut aku terkunci
mata aku terkunci
dan akhirnya
aku tersedar
aku rentap tanganku dari pautannya
aku bergegas memaling
aku membuat langkah
aku pejam mata
aku celik kemudiannya
dengan niat aku bermimpi
aku bermimpi
ya aku bermimpi
serentak bebola mata aku dibuka
serentak itu dia kembali
kembali meyambut tanganku
aku biarkan
aku masih dengan ego aku yang berbaki
ya ego itu masih menguasai
walau kata campak ego baru terucap
arghh !
aku kalah
dia memalingkan badanku
tepat kearahnya
sejurus dia masih menanti jawapan
aku masih begitu
lantas
aku terus diam membisu
dia meraih pengertian
aku menunduk tanda buntu
sekilas
dia mengangkat wajahku
sekali lagi
mulut aku terkunci
mata aku terkunci
tepat mengunci matanya
cuba mencari
tulus arti bait - bait katanya
dan
aku tersenyum
senyuman padanya
dia membalas
kami mula berbicara
dia memulakan katanya
nama penuhku dilafazakn
kata ini diucapkan selepasnya
" Jadi HAWA saya "


fuhh! Alangkah!

Older Post | Newer Post